Sunday, December 2, 2007

sedentary life


sassy girl chun hyang


worh! saye ngah geler citer tersebot.bukan la geler.berusaha nak mengabehkan.bes wooo.....hanye tgk kat utube jew.tade org pon ade citer nih.haih.tape...xkesa.yg penting dapat tgk[xsedo diri ngah exam].lagik 2episod 2 complete.yeah!! cepat2! xsabaa....hari2 tgk cket2 jer la....


meh summarize sket citer nih.bout lee mong-ryong dan sung chun hyang yang tepakse kawen mase high skul due to salah paham yg belaku. nak kave salah paham itu make meke pon kawen la.padahal dedue saleng xske.n gurl tuh sgt la bijak compare to boy yg sgt la ampeh! but akhernye meke suke same suke.but byk halangan dan rintangan yg berlaku yg menyebabkan meke bepisah.dah name pon citer korea kan. for sure ending pasti akan happily eva afta.note that meke berdua nih ade menyebuk kejap dlm citer my girl[cucu kepade harabuji yg hilang.kalo kome ingat akhir citer tuh kan ade cucu tuh muncol ngan suami die.haaa! meke lah itu!]hehehe...citer neh khay yg rekemen kat malaysia dolu. dan memang laa sgt bes! klako.....sile la tgk...hoho...


talking bout physio exam.AHDEI! mencabar minda inih. menjawab berdasarkan logik akal ku yg tah logik ker tidak sebenanye.tawakkal.so far,bleh tahan gak la..huhuk..jauh beza ngan exam seblom nih..hope it fine.


then talking about patho exam.BANYAK XBACE lagik! oleh itu. saye nak study la nih.cuak2.slamat study kepada kamu-yang-nak-exam-jugak.
sok start klas mengaji.from 6-8pm.dan yang merisaukan saye apabila terpakse balek sensorg d malam hari dgn jalan yg sunyi dan menakotkan.huuu...kalo mak tawu nih sure xkasi g.haih.hope everything is alrite.
.:continue studying:.

0 penyebok: