Sunday, February 1, 2009

nak dekat dah exaaammm...

sunset turkey... :)

Posted by Picasa


available kat ym tros ade org menegor.

"annissaaaaaaaa.. rindu kamu!"

ahaha. yer. ade org rindu aku.
dan org itu ade lah FARAHIN. gaaaaaaaaaaaaa....
hahhahahaha... ok lah tuh. ade jugak manusie rindu aku sejak bercuti nih. hehe.
(read: farahin rakan satu section. ekeke)


jeles ye ngan rerakan yang pergi bercuti.
haishhh.. aku pon bukan study sgt nih.
NOURE! APESAL MALAS GELER NIH????!!!
STUDY LAH!!!!!! JANGAN DOK MEMAEN JER!

tulun rerakan. tulun.
cene nak study nih...
:((

3 penyebok:

Cik Duktur Paan MD said...

rerakan yg pergi bercuti termasuk org yg meninggalkan ko kejandaan kt alex ke?

hahaha.

meorsoleh said...

orang yang menjandakan ko tu gi berjuang dowh... cari geng tapi xde orang nak follow... hahaha....

anyway, aku mimpi ngeri pasal exam+result... trus semangat... so ko try2 la mimpi ngeri pasal exam.. (macam la ko leh setkan ko nak mimpi ape kan?? haha...)

noure said...

oi2. kejandaan tahap cipan lah korang nih. haha.... celah mane pulakk...

meor, ak ase penah mimpi tapi mugkin tme tuh kat non-REM sleep so aku xingat dan xinsap2.

eh2, da insaf da arini. study2! hehe.