Tuesday, February 3, 2009

terkejut lagik ka...

yer. bunyik msg henpon aku telah menterkejutkan aku. DAN jugak kay. hahah.
gedik tammo tuka. padan muke. oh msg dari die upenye. heheh.


mari denga lagu....... :D

lagu ini didedikasi untuk encek yang disayangi*nausea* yang sedang bergembire atas cruise merentasi sungai nil. huuuu. apesal die begembire besame kekawan aku stuck kat dalam bilik mengadap buku 24 jam?! tensi sungguh.




suke lagu inih. cepat balik. nak send lagu nih. xkire la jiwang xjiwang. huhuh

haih, apesal la aku membuang mase menulis entry nih.
nih sebab die msg la tdk.adoih. ceh, aku msg smlm baru nak reply ptg tdk. pastuh biler da malam baru nak reply balik. msg. msg. msg. dah. malas aku nak reply dah seblom merepek bepanjangan. wei rindu laaaa. :P

sile muntah ye rerakan. hohoh.


ok, at least aku tawu die study la jugak kat tren arituh.bagus!

5 penyebok:

faree rastam said...

thats when i love u - aslyn. bagosla die stadi :p

Cik Duktur Paan MD said...

(muntahmuntah)
cik jande..rilek2 ye.
bace buku!

k h a y said...

oi mek.
rindu pulak die.
blaja oi.

jgn ckp kt aku ko nmpak name beliau je dlm buku...haha. takot!

NurulAinWASI said...

hahaha.org yang kamu rindu mmg study.muahaha.

all the best exam!!

noure said...

faree, bes kan lagu tuh. heheh

paan, muntah sile gi toilet. haha. not jande anymore lah. :P

khay, tade lah kooot sampai camtuh skalik... gaga

ain, yeah. kamu sebagai saksi. hohoh