Friday, March 20, 2009

aku pandang muka chibi, chibi pandang muka aku

gitu la gamaknye bila aku dan chibi je ada kat rumah. dengan bahasa lain aku keseorangan di rumah tanpa manusia lain sepanjang malam sampai la pagi ni.
mana semua orang pergi? noni pergi mansoura dan the rest pergi bersenang-lenang kat rumah yang asza sewa untuk parents dia. mereka tak ampai alex lagi.maybe esok kot sampai alex. rugi la kan dah bayar tapi tak guna so mereka beramai-ramai berpesta buih melepak di rumah tu yang kata nya sangat besar dan cantik dan tv banyak channel. nak layan movie la tu.

kenapa aku tak join mereka? memang la memula ingat nak join. eh bukan. aku tak tau nak join ke tak nak. eceh. macam la masalah besar sangat kan. haha. last-last aku tak ikut sebab ada benda aku nak buat. oh, rahsia kerajaan. hahahha. padahal tak buat apape pun. mereka pun suruh aku jaga je chibi kat rumah. sob3.

aku dok kacau chibi, chibi dok kacau aku. huhuh. sunyi nya rumah ye. bile chibi dah bosan dia pon tidur kat katil kay. aku angkut ke katil aku tapi dia lari balik ke katil kay. cis2. bila pagi-pagi dia dah bangun dok kacau-kacau aku. memula aku biarkan je dia. malas nak layan. aku ngantok la weyy. haih. dah la semalam tido lambat. menghilang kejap pastu datang balik dok kacau2 aku. aku pelok paksa dia tido tapi tammo. hahha. last2 aku teringat dia mesti kelaparan gila. aku pun give up dari tidur dan pergi ke dapur bagi chibi makan. senyap terus. sekarang entah hilang ke mana tuh. aku terbangun awal la pula harini. errr. pukul 10am awal???? heheh.

mari memikirkan aktiviti hari jumaat! baca buku la wey! erk.

berat sangat dah chibi nih. lenguh kaki aku. adeh.

6 penyebok:

k h a i r i y a h said...

nor oi... kao ni.. kesian. dok uma sorng2. xbosan ke. huhu...tp, disepjg penceritaan kao, sgt bosan ye segalenye mek. huhu..

noure said...

hahhaaa. sebenanye. sgt tidak busan lansung! serius. bz on the net. haheheee. :P

eppygurl said...

kiut gile kucen ni!!! kucen mesir kew?

ain_dira said...

xla.. kucin alex..hak2

noure said...

huhuh. ye kucin alex,mesir. tapi itu persian cat yg gemok dan tido je keje. hahah

CONNIE said...

sume org cte psl chibi.
femes oo chibi nih.