Wednesday, March 11, 2009

bila entah nak kemas bilik ini sebetul-betul nya

harapan tinggal harapan.
kunun la nak kemas bilik.
ni dah berapa juta kali dah cakap nak kemas bilik. tapi takde hasil pon. HAHAHA.

eh. eh. ade la juga hasil sikit.

bubai biru bulat-bulat. ganti dengan hitam petak-petak pula.
psstt. yang sebenarnya kitorang bubuh jer karpet baru tu atas kapet lame. tuh menandakan belommmm lagik kemas bilik. ish3. teruk gila!

baru beberapa saat aku siap ganti bedsheet baru nih chibi terus melepak. ceh! pandai ko yerrr.

kat mana nak cari rak buku ye. tak perlu la besar. alaaa, yang macam kat bilik aku kat umah kat malaysia tuh. erk. macam la korang tau kan. hahaha..

di mana? di mana? di mana? kalau takde sampai bile nak siap kemas camni. serabut aku dengan buku2 yang semakin melambak ini. haih.

esok berkemas! kay. sila kerahkan saya berkemas. hahaha...

seronok nye cuti. sedar diri pukul 11.30am berguling-guling sampai pukol 1 baru keluar bilik. gila seronok! :P

0 penyebok: