Wednesday, March 18, 2009

esok cuti yeay!

walaupun sehari je cuti tapi sangat bermakna taw.
bermakna 2 hari cuti untuk weekend. huhuh.
sadis gila dah 3 tahun cuti sehari jer seminggu. hari jumaat. haih.

sepatutnya sekarang ini ada perjumpaan dengan pakcik pensponsor,Ketua Pengarah MARA, Y.BHG Datuk Nam Bin Marthinin kat MARA hostel and dapat nasi hadramaut free. tapi sungguh la malas nak pergi ke hostel. takpe la ye, last year kite dah penah jumpe kan masa perasmian MARA hostel tuh. heheh. macam la beliau kenal kao noure oi!

oh, aku da ingat kenapa aku semangat nak tulis entry ni. mari dengar lagu!

suka lagu ini! SLUMDOG MILLIONAIRE soundtrack. ala lagu yang mereka dok menari-nari sakan lepas habis cerita tu la. tapi ini sudah di-englishkan dan dinyanyikan semula oleh pussycat dolls.

Jai Ho (You Are My Destiny) by Pussycat Dolls feat A.R Rahman

1 penyebok:

k h a i r i y a h said...

suke lagu ini!ak xtgk lg cite itu. dh ad cite die. tp, nnt lah. hoho