Friday, March 27, 2009

kelebihan berjiran dengan malaysian

"orang sebla, ade beras lebih x?"

jerit jer lalu tingkap dapur kalau time nak masak beras dah habis dan tiada orang bagitaw beras da habis.heh. kalau nak lagi sopan, ketuk pintu kemudian tanya. ada bawang lebih tak? dan bla. bla. bla.

hehehe.

itu la hakikat kejadian sebenar yang terjadi antara kami berjiran. :P

nak lagi best, jiran sebelah tiba-tiba tekan loceng nak tumpang oven sebab gas habis tiba-tiba ketika sedang membakar kek. huhuh. oh, mereka sangat rajin memasak yeeer.


ps. pinggan kat dapur tu bila la nak pulang balik kat orang depan. huhuh

6 penyebok:

piece-of-me said...

yup2 best berjiran ngan malaysian, esp bile " izzah, jom la makan same. masak byk ni" yosh~!!! best gile tak yah ak masak, perut pown gendut. ak ske mcm ni~!! ^^

eppygurl said...

hahahha. sonok la kome.
seup masak kekk..pergh xthn...~

ain_dira said...

penah x tanya " org sebla, ade makanan lebih x?? Nak tumpang sekaki makan ni".. haha.. Mau kena flying kick sebijik.. Keh2..

k h a i r i y a h said...

amboi2.. dh mcm rumah berkembar ak ase. huhuh. sgale mende di share bersame ye. bgus2

noure said...

bolat, haih. bile plak la cik izzah nak pegi jemput meke makan yekk. belaja memasak. nati aku dtg nz mau rase masakan anda! hohoho

paani, meh2. jemput dtg umah. nati aku bwk gi umah depan. hahaha.

ain, ohh. bleh try tuh kan. macam bes. hahaha

khay, tuh la kan. tinggal wat lubang jer kat dinding tuh. jadik la sebijik umah. haha

noure said...

bolat, haih. bile plak la cik izzah nak pegi jemput meke makan yekk. belaja memasak. nati aku dtg nz mau rase masakan anda! hohoho

paani, meh2. jemput dtg umah. nati aku bwk gi umah depan. hahaha.

ain, ohh. bleh try tuh kan. macam bes. hahaha

khay, tuh la kan. tinggal wat lubang jer kat dinding tuh. jadik la sebijik umah. haha