Tuesday, April 14, 2009

brownies


tiga-tiga ketul berbaju coklat. tak plan pun. apa lagik, tangkap la gamba. hehe.
dari kiri : ewa sengal, farahin sengal jugak, noure cant3k. hohoh


p/s: apsal aku cam malas nak update blog dah? mungkin kah busy? tak. tak. aku terlupa sebenarnya. hehe. takde cerita menarik pun. dan mungkin juga agak malas. haih.
maaf ye. tapi aku tetap suka membaca blog2 korang semua. heehe. teruskan berblog yer rakan-rakan.

6 penyebok:

°°♥ fⒶr_honⒺy ♥°° said...

eh. aku pon coklat gkk.













kulit bdn aku.
wkakaka di situ.

noure said...

bunguk la paani. haha. weyhh. aku tertipu lg ngan comment ko. tp kali ni tertipu kat email lak. aku hengat xabeh loading lg. ces2!

°°♥ fⒶr_honⒺy ♥°° said...

kah2. ko ni. sian ko.
asik tertipau dgn aii je. hik3






































































































agak2. da abes da loading?
wkakakakaakkakaka lagi!

k h a i r i y a h said...

ape la ko n paani neh. haha..

ak ingt brownies biskot tuh. hurm, tertipu juge.

zura said...

serius aku pun ingat brownies yg bleh makan tu. cheh.

noure said...

khay dan zura. aku pun mase type tringat brownies yang makanan tuh. hahahha.. :P

paani. oh, sengal. jgn harap aku nak tertipu lagi! wahahahahaa