Thursday, April 23, 2009

daylight saving time

so malam ni jam akan bertukar dari 11.59 pm kepada 1.00am terus.
abeh masa sejam aku menghilang. huuuu T_T

eh, macam kesian je sape besday malam ni sebab takde pukul 12.00am. penat-penat menunggu 11.59 lepas tu trus pukul 1.00 am. dah kene tidur dah sebab dah lambat. hahaha. kejam-kejam.

tak siap lagi power point untuk micro. esok dah kene hantar kat kat iman. baru beberapa ketul slide aku buwat. kejap lagi la sambung. sakit kepala. lepas makan tadi terus sakit kepala. hypertension trus. adeh.




melayan nafsu makan kanak-kanak ini yang dari aritu bising nak makan kat buffalo steak house. so aku mencuba sirloin steak. not bad. penat mengunyah. huhuk. duit pun terbang melayang. huwahuwa.

gamba hanya mengguna 2mp camera SE. beriye la bawak camera skali terlupa nak sumbat memory card. sebelum tu aku keluarkan memory card sebab nak masuk gambar dalam laptop.sob3. sengal.

nexweek midterm exam. untuk 2 block sekaligus. huwaaa. bayangkan betapa banyak nak kena baca. so kene start study dari sekarang. asik maen-maen je. haih. STUDY LA NOURE!

dalam masa sebulan aku sudah ada 2 new little cousins. hehe. satu lelaki dan satu perempuan.

zahirah sofia lahir bulan 3 haritu. menurut sumber(read:mak) kakak si baby nak nama yang laen. tapi si bapak senyap-senyap daftar nama laen. hahaha. kesian athirah, nama yang dia nak kene rejek.

dan muhammad aiman.about a week or two kot. adik amsyar. ni amsyar yang bagi nama.
"baby nama aiman. tapi takboleh panggil aiman. kene panggil baby" kata amsyar. haha.
how i miss that little kiddo. tadi masa call acik zana amsyar tade gi pasar ngan ayahnye. xdapat la nak cakap.

and of course, balik malaysia nanti macam aku la yang akan jadi baby sitter untuk aiman. acik zana dah cakap awal2 dah. dan skang nih da chop kakak aku untuk menjaga si aiman. hahah. oh, nak tengooook baby!


err, aku tgk semua kekawan aku sebook dah dapat anak sedara. aku dapat sepupu baru pon nak kecoh ka? haha. haih.biler laaa nak dapat anak sedara nih yer. :P

6 penyebok:

✖₪ FarhaniFadzil ₪✖ said...

hehee. aku bakal ade 2 org ank sedara jugakk bln 9 nih!

z a w a n i b a d r i said...

nape dari pkul 1159 trus kul 1?
x paham!

k h a i r i y a h said...

bile la kao nk ade anak nie? eyh bukan2! bile la ak nk dpt anak buah dr kao neh? haha. same je mksdnye.


aah nor, nape dr 11.59 ke 1am tros ek? kt sane mmg ubah2 mase ke

Nurul Izzah said...

ak da alami bnde ni noure, ak tak leyh terima hakikat ag, siang sgt pendek. malam lame sgtttttt T_T
malam yg daylight saving tu ak tdo tak sedar diri, soknye ak pelik napela siang tu awal sgt. haish2

CONNIE said...

ya Allah , baru teringt birthday adek frz 24.lupe gle. T.T
thnks igtkn.

p/s: cantek bju~:p

noure said...

paani, xlame lagik ko akan bergela MAKCIK la yer!! ow yeah. dah tue itu. :P

wani,daylight saving sebab siang panjang sgt. so masa diawalkan sejam. heheh

khay, aku tggu ko dulu. hahaha... agak la ubah mase. nati return balik mase . haha. meh dtg cni baru paham. :P

bolat, sile biasekan diri. haha. seronok tgk kat laptop dari 11.59 tros 1.00am. hehe

kak fariez, hehe. no worries.