Wednesday, April 15, 2009

karangan berdasarkan gambar.

1.KUTNER'S DEAD!


uwaaaaaaaaaaa.... :'( sangat terkejut kot. takde angin takde ribut kutner was committed suicide by a gunshot in his apartment. House M.D [S05E20] ohhh, ape kah?

and the truth is,

he was offered the position of Associate Director of the White House Office of Public Liaison in the Obama administration, which he accepted. This necessitated his character Lawrence Kutner being written out of the TV series House
(wikipedia)
erk!
haih. gonna miss you kutner.

2. KUIH BAKAR BISKUT BAKAR?

eh hari ni baru aku tau nama kedua-dua benda tuh. macam same je ngan bingka. anyway, esok mahu cuba try test. agak-agak sama je ke ngan bingka. oh, rindukan kuih tradisional! huhuhu. eh itu untuk gamba yang pertama. gamba di bawahnya pula menurut kay nama nya ialah biskut bakar (?). ye ek? weyh.. itu pun aku suka! suka! suka! huhuhu. kay cakap selalu ada waktu raya je. biskut kale putih bla. bla. bla. aku cuba mengingat balik. dan bila google. tadaaa. oh padan la macam selalu makan dulu. huhuhu


3.AIR BATU CAMPUR AIS BATU CAMPUR(?)


panas la sekarang. nak. nak. nak. nak. nikmat gila kooot kalo dapat makan bende nih. huu
eh, kalau korang perasan. aku sangat eksaited bila bab makanan ni. hehehe.
yer. aku memang la gemar makan. :P



ps.
aku asik kene gelak je ngan kay sebab cakap tunggang langgang. haih. haih. bukan setakat kay, sesiapa la yang terdengar aku salah cakap.ada masalah ker Broca's Area aku nih? risau weh risau.

6 penyebok:

Nurul Izzah said...

lapar T_T

zarf_iera said...

sape itu kutner??hahaha..

meorsoleh said...

dah buat jgn lupe hulur2 sket... hulur2 bau pon ok je... hahaha...

aku rase maybe ko pikir pasal byk bende....
so otak ko ngn mulut ko tak selari, that's y, bile ko ckp, ko sbnarnye tgh pikir pasal bende lain... ok tak teori aku?? hehe...

k h a i r i y a h said...

beshnye semua itu. oh, ak x pnggil biskut bakar. ak pnggil kuih bangkit! =) sodap. i like~

kakak said...

jumaat rituh kkk teringiiin sangat mkn ABC. sedapnyer dpt mkn panas2 nih...

tup, abah belikan..yeaaaaaaa=P
nyum..nyum.....cedaapnyyyeee


jgn jelesh...hahahhhahaa

noure said...

bolat, lapo jugaak~ skang nih mmg tgh lapa yer.

zaf, kutner ialah brilliant doc kat citer house md. sile la tgk. :P

meor xsempat nak wat lagik kuih tuh. huuu. atau mungkinkah aku maen cakap tanpe menggunakan otak? hahaha.sebab ituh la xbetol.

khay yer betol!! kuih bangkit kaaan. haha. apapela membe aku nih bagi name laen. haha.

kak. jangan buat anis jeles boleh x? :P
huu. ckp kat abah anis nak roti canai. huhuhuk