Thursday, April 2, 2009

mogok lapar?

lapar tapi malas nak makan.
boleh ke makan pun takde mood?
boleh la kan? yer. yer. boleh. boleh.

aku takde mood nak makan sekarang ini.
dari semalam lagi.
eh, semalam aku terlupa untuk makan malam.
serius terlupa.
nak kata kenyang lagi mungkin juga kot. petang tu dalam pukul 3 baru makan sepinggan mee dan lauk pauk.
bila dah pukul 11 malam baru aku teringat. laaaaaaaaaa, tak dinner lagi. padahal aku yang masak.
sungguh la malas aku nak bergerak ke dapur. serius malas.
bile dah pukol 12 lebih tu aku berkira-kira nak makan atau tidur. macam nak tidur terus je.
makan la esok pagi je. kemudian perut terasa lapar dan aku tersedar.
"buat apa nak seksa diri berlapar?"
terus aku bangun dan makan nasi pukol 1 pagi. huhuh.

dan pagi nih. walaupun makanan melambak-lambak boleh dimakan tapi aku rasa malas nak makan. ok2. nak menjejak ke dapur dan masak. hehe. hanya makan choco pops bar seketul.
ehh, lapar lah. MENGADA-NGADA LA NOURE! PEGI LA MAKAN YOUR USUAL BREAKFAST! sesungguhnya saya tiada mood. huhuk.


hari ini juga secara tak official aku cuti. heehe. lepas subuh aku tido balik terjaga pukul 7.53am. itu pun bila noni call. aku ada PBL class pukul 8am.

"norannisak, kamu da bangun ke belum?"
"belum. malas nak pergi kelas" dengan suara serak-serak baru bangun tidur aku menjawab.
tak ingat dah apa noni cakap lagi dan terus tidur balik.

bangun lambat hanyalah alasan. padahal aku tak kunci jam pun. ini first time ye aku ponteng kelas semester ni. lagi pula hanyalah PBL new problem untuk block baru, so i think takpe la aku nak ponteng. sangat takde semangat untuk pergi kelas. alasan alasan. alasan.

haih. haih. i dont feel good dari semalam. semangat aku bagai melayang-layang di angkasa raya dengan bebasnya. nak buat semua benda pun malas. pulangkan semangat aku boleh tak? haishhh. apsal aku ni ye? aku pon tataw. haih. haih.


i am not sad.
but not as happy as usual.
emotionless.

need some help!

7 penyebok:

eppygurl said...

'semangat aku bagai melayang-layang di angkasa raya dengan bebasnya'
sgt hiper ayat ko. haha

noure said...

hahaha. pak lan ajar tuh duluuu.. aku ikot la. :P

meorsoleh said...

bonteng, bonteng... masya Allah enta... ;D

noure said...

erk. heehehe. cuti kecemasan la. :P
denga cite 8ketul je kekanak laki yg dtg. adekah ko termasuk? musykil. hahaha

kakak said...

kenapakah?

k h a i r i y a h said...

Pak Lan ajar? seriously ke?huhu..

kao nape mek. PMS ke ape

noure said...

kakak. idok ler anis tahu kenape. haywire. huhuh

khay, iyer khay. adeee.. pak lan kan suke beno la ayat2 hyperbola niih. hehe. tak, bukan PMS. Post-MS disorder kot. haha