Saturday, April 4, 2009

tahukah anda keputusan peperiksaan telah keluar?

yer. sangat benar sekali.
result untuk semester 5 tempoh hari telah selamat keluar dengan jayanya.
clap. clap. clap.


errr. aku?
alhamdulillah. takde fail.
memang itu je la kat kepala otak aku.
huhuhuh.

semua orang result mantap2 ye.
sampai buat aku agak sentap!
result tak jauh beza ngan sebelum ni. tapi turun sikit la.
parasit yang paling aku risau dapat B. dan agak sedih paling teruk PBL, B-.
serius PBL haritu aku jawab hanyalah berdasarkan sisa-sisa ingatan setelah exam hampir sebulan. huhuk.


noure. belajar!
no movies. less internet. more books.

serius! serius! serius!

4 penyebok:

k h a i r i y a h said...

xleh pakai serius kao tu.haha

ain_dira said...

betul2.. campak dlm laut je SERIUS tu..hak2.

zarf_iera said...

hbt r 2 noure!! b- jeke plg trok?
ak ni ha berderet deret c.d pn de..adeilaaa...

noure said...

khay dan ain. cis2! TOLONG LA BAGI KAWAN KORANG NIH SEMANGAT! ampeh punye kawan yer. hahaha.

zaf, yer b- paling terok. toksah cakap lah. result aku xseberape pon bebanding org laen. huhuh