Wednesday, May 13, 2009

nyamuk nyamuk

yer rakan-rakan. aku sedang belajar pasal nyamuk.
jangan terkejut andai aku dapat kenal nyamuk tuh jantan atau betina.
nak kenal spesies pon boleh taw!
hahah.
okeh, aku tipu jer. masih xdapat kenal.
tapi memang betol aku dah belajar nak identify nyamuk.

terasa nak jadi budak medik? nak blajar parasitology? malas nak bace buku?
anda boleh! dengan hanya menonton cerita. anda boleh masuk exam parasitology. eheehe.

walt disney production presented to you!

the winged scourge.



congratulation. by watching this, you just finished study anopheles mosquitoes and malaria. :)
happy watching!


hari ini, dengan murah hati nye aku telah bagi pakcik kedai comp sebanyak LE200 untuk mendapatkan new charger. T_T. pokai la ceniii. huuu

4 penyebok:

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

jantina aku ko leh detect x? haha

noure said...

aku rase jantina kao sangat diragui.
so aku xleh nak detect ar.

hahaha.

k h a i r i y a h said...

eh nyamuk nk blaja jgk ke? takotnye. nnt kalo kene malaria ko leh detect la?hehe

ain nasir said...

gile menarik.klu lah sume subjek mcm ni.xyah bce buku.hehehe