Friday, May 15, 2009

sudah mahu muntah dengan esaimen. boleh?

cuti hari jumaat dihabiskan dengan mengadap laptop membuat power point presentation untuk macam-macam subjek. T_T


my new red stuff collection. yeay!. thanks kak tikah. =)


noure memang comel. yeah, i knew it. HAHAHA. pin bunga kale merah comel! semua orang dapat kad dan pin bunga together with cup cakes. =)


untuk orang yang kite bagi hadiah, kene tulis ciri-ciri orang tu kat kad yang meke provide. dan akan dibaca kuat2 dan semua orang akan meneka sape kah beliau. it so much fun! hehe. nak tawu ape yang kak tikah tulis untuk describe aku?

tinggi dan kurus kering.
kuat makan. yer, skang nih sume orang pon da dok jerit name aku. huks
insomnia. sume orang tetibe blur.
bahase melayu tak betol sangat. dan sume org pon bersatu padu sebot name aku. cis2!
rajin study kot. hahahah. ini buwat aku konpius sekejap. gagaga


sambil aku amik adiah meke-meke pon ajuk balik ayat yang selalu sangat aku cakap terbalikl. cis! ampeh betol.

aku perlu belajar bahasa melayu ngan Pak Lan balik nih. adeh. shirap shejuk shedap sheronok. hahaha.


p.s aku sangat terkejut bila baca status rakan-rakan yang zaf and wani accident. so ym-ed khay for details. sangat terkejut gila. thanks goodness nothing serious happened. i think. get well soon deary and be strong keh! miss you guys so much! =( bace kat blog khal for more detail.

3 penyebok:

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

hahahaha noure mmg suke mkn.

weh aku bru tau konyer bm xbtoii.hahahahah gilo la noure

k h a i r i y a h said...

comeynye adiah kale merah itu. ingt kale pink. hoho.

sape lukis gmbr tuh? cntik. tp xsame muke lak dgn orgnye. hoho..

mari doakan zaf n wani sembuh cepat!

insan biasa said...

assalamualaikum noure..
hihi..sowi mase noure mintak beg purple stan stefano tuh.. beg merah sudah dibeli..ngeh3.. xdpt penuihi hajat nouere..

pasal komen tuh.. really2 blurr ar.. ngeh3..

tringat noure salu kate tido lmbt.. tu tls insomnia.. hihi..

bh mlayu xbtl tu dpt dr sumber yg dipercayai..

yg lain2 tu wat sndiri.. :)

okeh.. time kasih sbb rela hati trime adiah xsberapa tu.. hohoho..
stduy2