Friday, May 29, 2009

within 24 hours

bukak je laptop petang tadik tros mendengar bunyik TOIT.
itu bunyik msg kat skype yer. hehe.
ohh, dari orang jauh. aaaa, tade lah jauh sangat dari sini ke sana berbanding dari malaysia ke sana.

"dah dapat"

waaahhhh. terase nak melompat2 je. over!
sangat pantas boleh takkk...
baru je order semalam. kate nexweek dapat but in 24 hours dah sampai!
bagus!



let B.I.L do the unboxing.
while me just watching from the webcam. T_T
jeles boleh taakkk????
sadis2.
takpe lah, biar beliau rasmikan dulu.
aku akan buwat another unboxing bile dapat nanti yer. ehehe.

cool!

hehehe. and guess what? tunggu dapat kat tangan ai baru bagitaw okeh!
SABAR NOURE. SABAR.





p.s: igt nak letak gamba 2-3 ketul tapi kantoi lak kang. hehehe
p.s.s kan dah tak study sepanjang petang melihat bende tuh. adess..dah simpan balik kat kotak. see you again in 2 months my new love! :D

1 penyebok:

k h a i r i y a h said...

hahahha.... seronok gile budak ini ye. smuge berjaya dptkan nye satu ari nnt.. =)