Monday, June 15, 2009

entry untuk ain, orang lain pon boleh juga.

nah, gamba chibi yang dah lame ko tak nampak kan. hehehe.
semakin gemok dan pemalas lah macam biasa.
eh, tapi summer nih macam dah kurus sikit jer. mungkin sebab panas? lemak pon cair. mungkin kah?
winter tido memanjang. summer lagik la tido memanjang juga.
time bile nye tak tido tah chibi tuh. T_T



"hai, nama saya chibi. berat saya 4 kilo"

bila chibi bertemu baby. chibi kene buly ngan baby ye rakan-rakan. tak penah nak menang. HA HA HA

obese short stocky cat. lihat saja pada tangan beliau. mungkin cretinism?

lantai adalah keutamaan beliau sekarang ye.
di mana ada lantai. di situ beliau terbonkang.


saya bukan chibi. harap maklum. in case ade orang rindu kan. ain, baek ko cakap ko rindu aku!!!! ha ha ha

oh, ini selepas exam histo prac dulu tuh.

sangat suka baju itu yer. sangat. hehehe. lepas nih semua negara yang aku pegi wajib lah beli baju. kak dijah, baju aussie jgn lupe yer. hehehe :)

7 penyebok:

z a w a n i b a d r i said...

kucing kat sane mmg berbulu lebat ea?
owh noure,
tgk kat muke mcm da gemuk, tp tgk kaki kurus juge...
edit ea?

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

huhu baby tu kucen sape punye?

ain_dira said...

sangat la comel chibi tu sampai tahap nak pijak2, lenyek2 n cekik badan dy.. sape suh ko jd comel sgt?

baby tu betina x? ape ni, chibi klh..

k h a y said...

chibi tu sgt cute! aku suke. tp takot nk pgg. haha.. =D

noure said...

wani, tuh persian. sebab tuh bulu tebal dan sangat panjang. kalo kucng bese kat jalanan mcm msia jugaaak. erk, mane de edit. original copy tuh. da gemok laaaa T_T

paani, baby tuh akak senior punye. ;)

ain, hahahahha giler ar kejaammmm. yup, baby betina dan sangat garaang. haha

khay, tade ape pon. membe aku yg xleh dekat lansung ngan kucing pon skang dah buli chibi. HAHAHA

zarf_iera said...

lantak kome la nk kate pe psal chibi 2.yg psti..ak x suke kucin.hahha..

wei noure!!baju istanbul 2 awat beso sgt???ke..ko mkin melidi?haha

noure said...

zaf, dulu pong aku xske kucing. skang nih syg gile dah kat chibi. huhuhu.
aaa, ade sebab kenape baju tuh besa. hahaha. aku dah gemok okiessssssssssssssssssssssssss. gagaga