Wednesday, June 17, 2009

kerana rich bake ku turutkan jua

demi mencari rich bake akhirnya aku dan kay berjalan kaki pulang dari kuliah. panas gile wei! akhirnya berbaloi juga. APSAL KAT GAMAAH NIH TADE HA????? cis. oh rich bake itu adalah roti ye. hehehe. dah lama choc spread aku terbiar tanpa dijamah. sebab susah nau nak jumpe roti kat area rumah aku nih. haih.

dan aku pon dalam kebosanan berjalan sempat mensnap gamba guna henpong saja. dah le memori full pulak. ceyh.

beach and blue sky ;)

kay dan roti beliau. kekeke

yellow line.

cross the road

syari' port saied


imarah ehda a'syar, syari' madrasah swissreyya.
haunted kan pintu masuk.


nih tade kaitan. just the flowers red! CANTEEEKKKK. ;D
alex u.

9 penyebok:

zarf_iera said...

seronoknye perjalann ko nk g beli roti pown..
ciap bergmbar segala.huhu

noure said...

haha. bosan xsampai2 umah. aku kuar henpon tangkap jer pape. hehe

ain_dira said...

laa.. nape x ajak aku skali.. ape yg aku arap, kot la snap mamat nsem ke..haha

noure said...

tade mamat ensem kat mesir nih. T_T. oh, at least not my taste! hahaha

Cik Duktur Paan MD said...

err..bdk section 2 tuh pun ke? not your taste?

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

nk g bli roti pun bersnap2 sume~! bagus2.

noure said...

paan, err. maksud aku di sini ialah mamat mesir yer. :P

paani balik kelas la. singgah ke kedai membeli roti berjalan kaki. jaauhhhhhhh!

k h a y said...

mane rotinye? laa.. ak nk tgk roti. haih.

khaL_eLLa said...

siyes haunted pintu masuk..

kalo aku mlm2 sure da tak kuar umah kalo pintu pagar sebegitu.. huhu