Friday, June 5, 2009

terjebak kembali nampak nya



tolong. tolong. noure kembali terjebak.

adeh. nih aritu la tetibe terjumpa citer nih kat dalam thumbdrive sape ntah. gatai gi amik nak tengok balik. hehehe. OI BEJUTA-JUTA KALI TENGOK DAH NOURE WOI!
hehe. tak. tipu je cakap bejuta2 kali. baru bape kali koooot. sangat suke okeh!

it started with a kiss. it started with a kiss 2 (they kiss again). dengar cite nak kuar yang baru punye. THE LAST KISS. tapi tataw la betol ker tak. hope so! hope so! :D

suke nye kat jiang zhi shu. aku rase tahun lepas time2 nak final nih jugak la aku terjebak ngan citer nih. tak sampai final abeh dah aku tengok ISWAK2. ISWAK 1 aku tengok balik time cuti summer kat msia. haha. seronook. ;)

ISWAK 2 memang best ah! top 10 mysoju kalah YAMD taw. bluek. :P

5 penyebok:

zarf_iera said...

cite pe ni noure?taiwan ea??
aku msih suci dr pngruh cter taiwan.hahaha..

noure said...

yup2! sesatunye cite taiwan yang aku tgk. haha. tengok2! bessssssssss! 2thumbs up! hehe

k h a y said...

ak byk cite x abes tgk g. sobsob. haha

zarf_iera said...

baek..nnt ak try crik.ak x pnh tgk cter taiwan smpai abeh..bosan plus pjg sgt.huhu

noure said...

khay, ko gi stadi. tayah tgk citer. haha

zaf, yg nih xbosan seyes! hehehe