Saturday, July 4, 2009

kita bertemu kembali.

gagaga. dah lepas 2 paper. alhamdulillah. ade lagi 8 paper weh! T___T

aaaa. pastuh dah tataw nak cakap ape dah. yela, mane la tau ade orang rindu kat aku. tuh la yang aku updet blog aku nih. CEH CEH CEH perasan gila la noure.

penat menulis histo tadik. cuak lak ngan limited time. heh. mcq punye lah laju aku jawab. on time je siap. hoooooooooooooooo. apsal la mase pendek sangat. adeh. lepas tuh bila jawab essay pen pulak buwat hal. aku baru je beli pen tuh semalam kepada semalam. ink macam hapeeeeee je. mengganggu ke syok kan aku nak menulis. cissssssss. ok. abaikan.

dah2. mari kita simpan buku histology. 3 tahun dah weh ngadap histo nih. i am FREE now!

gap sehari then biochem. gugugugugu. geget jari study weyh!

oh btw, aku asik teringat bende idaman kalbu jer. malas nak link. pembaca tegar harap ingat ape bende idaman kalbu. HAHAHA. dah selamat sampai malaysia dahhhh. wait for me okeh bende idaman kalbu. kekeke. poyo jer name. cepat la abeh exaaaaaaaammm.

KENTAL!

3 penyebok:

k h a y said...

nnt da jd doc x gune da ke buku histo tu??

haa, bek simpan.

kakak said...

da selamat dah bnda idaman kalbu tuh..dun worry okay....concentrate exam kamu ituh...

p/s: 21 days to go!

DAUD said...

studylah anda ye.
selamat exam.
nnt balik mesia x?