Tuesday, July 21, 2009

summer holiday

yaaaa, summer holiday telah bermula hari ini.
dan hari ini bermula pada pukul 12 tengahari. ye, noure bangun pukul 12 tengahari. got any problem with that?
hahaha. heaven weyh! aku boleh bangun sesuka suki tanpa perlu fikir kene study. dah sebulan hidup macam tu. kini aku bebas! oh btw, aku tidur pukul 6am. tak payah tanya aku buat ape okeh. :P


hari ini walaupun bermula agak lambat. aku sangat busy. merata-rata tempat aku pergi. summer. summer. panas! membeli wedges yang sangat cantiikkk. bukan KFC cheesy wedges tuh la. wedges kasut tuh ha. menggedik nak pakai wedges. smoge kakak jeles ngan wedges ai. gagaga

esok kene pergi bank nak amik kad. aigo. aritu pergi tak de lagi. akak bank semangat cakap dia akan mail bank kat cairo so that i will get my card by wednesday. just wait and see lah janji arab ni.harap dah dapat la esok supaya aku boleh dah shopping online. teeheehe.tak kesah pon kalau tak dapat lagi. jadi macam agak malas melangkah ke bank esok. haih.

sehari lagi di alex. tak kemas apape lagi. bilik bersepah lebih teruk dari hari exam. T____T wahai noure, kemas la cepat. cepat la kemas. yosh! bajet malam ni nak kemas bilik. kita tunggu dan lihat saja lah. beg pon tak kuarkan lagi dari bawah katil tuh.

4 penyebok:

ain_dira said...

selamat bcuti!!!ala.. tunjuk la wedges tu cane.. jgn lupe buah tgn for me..hehe

khaL_eLLa said...

happy olidae... bile balik mesia??

noure said...

ain, tenkiu!!! :) nati ai tunjuk yer. sabar2. hehe

khal, tenkiu2! balik msia esok pagi. at six am. hohoh

k h a y said...

wah beli wedges ek.. hehe..
okai, nnt jgn tersenggut2 jln pakai.. haha..