Tuesday, August 4, 2009

aku tak biasa

kat mesir plug takde untuk switch on. kirenye korang sumbat je plug kat suis memang akan terus on la. kekadang membuatkan aku agak takut gak nak main cabut je tapi cool je la. hehe
eh, betul ke istilah2 yang aku gune ni? korang paham paham sudey lah ye.

bila balik malaysia ni ade la untuk switch on kat tepi tu.
since dalam setahun aku duduk mesir lebih lame dari duduk malaysia, aku dah terbiasa la sumbat je plug pastuh blah. dan bila kat malaysia ni aku selalu je terlupe nak switch on. heh. boleh kate tiap kali aku pasang plug memang aku terlupe nak on. ade skali tu aku ingat dah rosak ke hape pastu cek balik x on suis. aigo. aigo.

sekian coretan pendek untuk hari ini.

6 penyebok:

z a w a n i b a d r i said...

LOL! klakar gle weyh..nnt nak msk ns tyme mkn tgk2 nasi x msk lg...bulan pose jgn buat mcm tue weyh!

p a n y said...

wakakaka. lawak laaaa noure!!

kne la biasekan. wkakaka

noure said...

hahah. akan cube ingatkan diri sndiri supaye cek betol2. tp serius slalu je terlupe. T__T

k h a y said...

hoi minah. sile sedari kao di msia okeh! haha..

macam2.

noure said...

hahaha. aku sedo diri la nih. T__T

CONNIE said...

same la! penah skali frz nk msk air.
apsal tak msk2, rupenye tak tekan suiz itu.