Wednesday, August 26, 2009

perihal blog



kanak-kanak ini telah pun kembali ke rumahnya setelah beberapa hari bermaen tanpa henti sehingga sangat penat kehomsikan yang nyata. HAHA.
hari sabtu akan ke rumah kanak-kanak ini. ada projek lagi bersama makcik! hohoh




kenapa aku rasa blog ini sudah semakin membosankan?
atau
aku kah yang membosankan.
atau
aku kah yang bosan?

argh.

ramai jugak lah kot dah sebok cakap blog sudah bosan. HAHA.

rajin pula blog hopping.
aku lebih suka menjadi pembaca senyap(silent reader lah tuh)

aku perlu buat comeback nih!

hahaha. angan-angan lah tu.

disebabkan keadaan badan yang kurang menyihatkan. boleh dikira aku terbaring selama 23 jam dan tidur selama 20 jam sejak beberapa hari ni. lepas sahur aku muntah lepas buka pon aku muntah. T___T

mari sambung tidur.

selamat malam.

dan jangan mengada-ngada tammo makan sahur esok macam kau buat hari ini! bubai.

pertama ramadhan. ke jusco semata-mata untuk membeli cardigan cantik belang hijau SODA exchange ;)

yer baju pink, so what? diam ah. HAHAHAHA

4 penyebok:

z a w a n i b a d r i said...

baju chantek :)
ade gak geng silent reader ak :P
bile laa nak jumpe ko kan?

noure said...

hehe. thanks!
haah. biler laaa nak jumpeeeee.;((

mari holiday lepas raje. jom! jom! hehehe

k h a y said...

hoi! nk g bangi ke? amikkan ak supernatural ak kt farid! haha...

seronok la tu beli cardigan

noure said...

owh yes! lupe lak ko suruh kabo kalo nak ke bangi. suh farid dtg umah makcik aku! bandar sri putra yerrr. ckp kat beliau. huhuhu