Friday, August 28, 2009

puasa ke 8


alat bantu pernafasan kehidupan. terima kasih kerana membenarkan aku menonton family outing sebanyak-banyak nya. kene format laptop. haih.


sudah setahun dan masih diguna pakai sehingga kini merentasi benua. agak-agak lah kan da berapa km agaknya crocs ni berjalan. abah dah bising nampak aku asik pakai kasut plastik ni je. abah suruh beli kasut lain. begitu juga makcik aku. siap ugut lepas nih kalau datang umah beliau kene pakai kasut lain. TT___TT (muka menangis tiru encek pakwe. haha. eh betolla macam comel la pulak rase.haish)


aaaaaaaaaa. tiba-tiba tataw nak cakap apa. STF yang aku selalu kutuk. haha. kunun hebat sangat lah. ceh. no worry, kutukan telah mendapat kebenaran dari pelajar sekolah berkenaan a.k.a adik aku yang jugak selalu mengutuk senior-senior sekolah beliau. lalalala. sape suka senior weh?
eh, apa itu STF? sekolah tun fatimah johor bahru yer kenkawan.
Posted by Picasa

3 penyebok:

ain_dira said...

xhabes2 family outing ko tu yek..

pakai berukbang dah?? dulu bkn pakai strymex ke??

k h a y said...

len kali kua ngn ak pon pakai wedges. sik2 kasut tu je pakai. ishk2.

ak ingt g mase kite form 4 kt serting. sik melawan senior sj. haha.

z a w a n i b a d r i said...

kasut plastik yang mahal! :)
harus la pki kemane2 kan cik noure!
kua dengan ak bole pakai ksut plastik tu...
mane laa tau ak dpt berkat skit nnt ;)