Monday, September 7, 2009

alhamdulillah ;)

result yang ditunggu-tunggu akhirnya keluar juga dari persembunyiannya.
what can i say?
ALHAMDULILLAH. at least takde fail! itu yang paling penting. dan tade jugak C. ;)

no regrets. walaupun result takde mantap mane pon. tapi aku bersyukur. siapa suruh banyak main-main. u get what u deserve lah. tahniah kepada rakan-rakan result yang mantap. ;)

SELAMAT DATANG TAHUN 4!

sudah mintak pakcik mensponsor stethoscope. hehe. sesuka-suki je aku kan. ala, pakcik aku pon cakap kebetulan die nak beli 10 stethoscope. ade projek ape ntah. dah alang-alang tuh tambah je la lagi satu kan untuk aku. aku mintak kale biru sebab sebelum tuh aku baru je tengok dr yang dalam greys anatomy pakai kale biru cam smart. pastuh td aku tgk lagi dr Bailey pakai kale merah. arghhhh. lagi smart dowh!



clinical year! :DDDD

3 penyebok:

zarf_iera said...

waaa..gile hbt noure!xde c pn.ak yg takat amek engine je pn brdret dret c kot.hahaha..
nyway,congrats!

noure said...

thanks! hehe. xde la hebat mane pon. bese je kot. haha

k h a y said...

ak ase dak engin mmg mcm tu la. byk je C.Siap fail lagi. adoi. haha..

tahniah mek!

ha, kalo ak nk stetoskop kale oren. ade ke?