Sunday, September 27, 2009

gambar kekasih hati ;)

seperti yang dijanjikan. mari saya perkenalkan!
errr. baru sedar beliau masih belum bernama (-_-")

3M Littmann Classic II SE Stethoscope: Ceil Blue

welcome to my life. mari menemani hidupku 3 years ahead. ;D






baby baby my baby..... (sila nyanyi macam dalam cerita upik abu dan laura. sumpah aku tak tengok cerita tuh. ok tipu. tengok jugak kadang-kadang)


terima kasih yang tidak terhingga kepada Dr Zamrin dan Dr Wan Zalilah kerana sudi mensponsor stetoskop comel tersebut. hehe.

di kesempatan ini marilah saya mempromosi
Poliklinik dan Pusat Bersalin Barakah kepunyaan mereka yang baru setahun lebih dibuka. ;)



8 penyebok:

Fathiah Farid said...

waa...adiah raye ke noure?
hehe

noure said...

haha. lebey kurang lah kot.;)

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

weh bestnye
nti klo aku jmpe ko.jgn lupe test dgn aku ye. haha

k h a y said...

cantik. slalu ak tgk doc pakai yg besi saje. x menarik. haha.

ak pon nk try macam paani! mai2 umah aku. lol.

z a w a n i b a d r i said...

sgt bergaye :)

ain_dira said...

nt ko keje kat klinik tu la yek!! hehe

noure said...

paani: meh2 datang umah. nanti aku cek okai! hhehe

khay:ko la mai umah aku. hahaha. cantik kaann. hehe

wani:tenkiu!

ain: ohh aku kene keje ngan krajaanla. pastuh bukak la klinik sndrik. haha

kakak said...

kakak da try...weuuuuu~..test kat suami..pastu suami test lak kat wifey..comel2...hihihihi