Tuesday, September 1, 2009

pengakuan berani mati

bukan senang untuk membuat pengakuan ini.

tapi. takpe lah.
mengaku je la.

nur qhalida a.k.a kay yang berada di ipoh, perak.
dan
asza azia yang berada di sarikei, sarawak.


rindu ah kat korang.
rindu nak gelak ketawa ngan korang.


the sengal roomates.(eh, asza pon bleh la jugak dikire roomates)
i miss them both.


bila ngan minah 2 ketul nih gelak tak bleh nak berhenti. yup, we always have things to laugh about. biasanya akan gelakkan sesama sendiri la dan rasa nya aku la mangse paling banyak kene gelak. haih. eh, aku jugak suka gelakkan mereka. hanya kami yang paham. hehe.

serious rindu minah 2 orang nih. i miss the laughter. rindu jugak bila berjemaah korang berdue buli chibi lepas tuh gelak2. kesian chibi. rindu ah asza marah chibi. rindu gak kay yang jeles chibi melepak ngan aku then gi curik chibi untuk duduk bersama nya tapi chibi tros lari balik ke aku. haha. rindu bersoal jawab the night before exam sampai pukul 3 -4 pagi tido. rindu kat kay yang suke wat perangai pelik. HAHA. sori kay.

yeah, they have become part of my life. and i feel like something is missing now. ceh, poyo je ah.

they give colors to my lifeless medic life. in some part at least.




kay, if you are reading this. diam ah! gi muntah jejauh. HAHAHA.

0 penyebok: