Friday, September 25, 2009

saya masih dapat duit raya. hahaha

rasanya masih belum terlambat nak wish kat semua orang selamat hari raya aidilfitri.
hehehe. sesungguhnya sangat bz tiada masa nak blogging. lagi pula raksaksa-raksaksa yang sentiasa berebut2 nak rampas laptop sangat bermaharajalela. tambah-tambah sejak beberapa hari lepas meksis brokbeng ini telah menjadi lembap tahap siput mengandung sembilan bulan 15 hari yang di mana ketika situasi ini anak siput tersebut hampair lemas dan ibu siput telah ditahan di wad tidak boleh bergerak. mari kita tinggalkan kisah siput2 ini.

raya tahun ini sangat meriah. oh, tak berkesempatan lagi nak upload gamba raya. kakak tahun ini beraya di kedah di samping suami terchenta beliau kerana sudah lima tahun suami beliau tidak beraya di kampung halaman.

raya pertama dan kedua hanya melepak2. pulang ke kampung. kemudian setelah kakak pulang mula lah perjalanan raya yang sebenar. habis semua sedara mara dikunjungi. penat2. hari ni baru la dapat berehat di rumah. huhuk.

ucapan raya yang sebenar.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN. MAAF SALAH SILAP KEPADA RAKAN-RAKAN YANG BANYAK DIBULI DAN DIGUSIK DAN MACAM2 LAGI SALAH DAN SILAP SAYA SECARA SENGAJA MAHUPUN TIDAK. SAYA TAK LAYAK LAGI UNTUK MEMBERI KALIAN DUIT RAYA. TAPI JIKA KALIAN NAK MEMBERI DUIT RAYA SAYA AKAN MENERIMA dengan malu-malu kucing konon eh malunye dah besar pon dapat duit raya lagi. hikhik DENGAN SEIKHLAS HATI.



P/S: dah dapat stetoskop comel. nanti i upload ok! hehehe

2 penyebok:

k h a y said...

alah, ak pon dpt duit raya. haha.

upload lh gmbr baju raya kao.

noure said...

ko blom bagi aku duit raya! meh2. huhu

gbaju raya adalah baju masa kakak aku kawen. baju laen lupe nka tgkp. hahaha