Saturday, November 28, 2009

overslept

semalam lepas isyak tertidur ketika sedang tengok cerita. around 7 kot tak pasti. orang ramai datang pon serius tak sedar hape lansung. hanya dengar sayup2 suara namun tidak mampu untuk memberi respon. terasa diri in coma lak ye. huhuk.

around 11 terjaga. bukak2 je mata terkejut skejap chibi 2cm away from my face tengah tengok aku tidur. muke tak puas hati sebab aku amik port die tido. hahaha. ya, aku memang tengah tidur kat tempat beliau selalu tidur dan memang dalam pukul sebelas lah die akan tidur. *menoleh ke kiri melihat chibi tidur dan snoring. heh. sekarang pukul 11.22pm*

lepas terjaga tuh terus mengadap laptop. ape ntah aku buat. habiskan basuh baju dalam washing machine tuh dan sambung ngadap laptop tengok private practice yang tak habis-habis. dan dalam pukul 2 dah ngantuk tahap gaban sambung tidur lagi. hehehe.

5.45am jam berbunyik snooze sekali kemudian gagahkan diri bangun subuh. sambung tidur terjaga pukul 8 sebab henpon melalak2 lagu hape ntah. cis. tutup alarm sambung tidur. bila terjaga sudah pukul sebelas pagi.

hahahaha.

bape juta jam aku tidur?

2 penyebok:

k h a y said...

xsenonohsss

noure said...

hahahha. well itulah cuti namenyee.