Friday, February 19, 2010

ayuh kembali ke sekolah!

esok last day cuti. ;(
cepatnya masa berlalu yeh. semua orang pon dah balik bercuti-cuti dunia. eh tapi rakan-rakan dari malaysia baru akan pulang esok. yeay! sungguh tidak sabar yeee. padahal tak berprasaan pon. bila dorang sampai nih? hmmmm. nak kutip souvenir penting dari malaysia. hohoho. tungguuuuuuuuuu....

study? kenapa asik main-main je? ;( asik sebuk mengadap laptop. dok mengadap fb. ;( haih. apsal sejak mula cuti ni addicted dengan fb? sungguh tidak murni nilai itu ye. haruslah meninggalkan kegiatan tersebut. haish.

banyak lagi kene study! BANYAKKKKK SANGATTTTTT. risau gila nih. TAPI TAK INSAF INSAF PON..... stil main-main jeeeeeeee!!!! haishhh. geram dengan diri sendiri! ! ! APA MASALAH KAU HA NOURE? t_____t

baru lepas tengok cerita DAYBREAKERS. tahun 2019 bumi akan dipenuhi dengan vampire dan manusia semakin pupus sebab vampire perlukan darah manusia. lepas tuh hero yang jugak seorang (?) vampire tak suka jadi vampire nak jadi manusia balik.seronok cerita tuh. tengok lah. tengok lah. kenapa kalau cerita vampire nak jugak guna nama Edward hero tuh. haish.

Elvis Presley once said: "Truth is like a sun. You can shut it out for a time but it ain't going away."

Goodnight. Good day tomorrow morning. ;)

0 penyebok: