Sunday, March 21, 2010

mansoura







malas nak cakap panjang-panjang boleh tak? boleh je kannn? hihi. gamba-gamba sepanjang kat mansoura. ohh, tak sangka berpeluang menjoinkan diri apabila 'pengumuman' diadakan. haha. nice bebeh. i was like, waaaaaaaaa. tahniah kepada yang berkenaan. ;) tak kenal pon. hehe.

thanks aida dan zu bersusah payah masak nasik lemak. sedap!! nak lagi boleh? hoho. dan jugak carbonara yana yang bising je cakap tak jadi tapi sedap weh!! serius sedap tak tipu nih.

kat mansurah sejuk, bila balik alex lagi sejuk rupanya (-_-"). kenapa sekarang ni sejuk lagi? aiyoh, menguji kebangun-pagian sungguh. eh ni dah macam lari tajuk nih. by the way, i had a great time with them walaupun sekejap je kan. yela, cuti bloody one day je. tuh bukan cuti tuh, tuh weekend nama nya. T___T

lain kali melepak lagi ye rakan-rakan. meh datang alex meh. nanti suh asza masak spesel untuk korang. hoho


2 penyebok:

Zu Nurain Ahmad said...

nak lagi datang sini meh! =p
dah prepare 3 resipi ke belum?

noure said...

hahaha. dah ade dah jgn risoo. cakap je anytime nak dtg. ;P