Friday, April 23, 2010

another jumaat

wah, its been a week i'm not updating my cekodokmanis nih. ahahah. yelaaa, last entry pasal hari jumaat, nih dah the next jumaat. isnt that we call it a week? lame joke i know. diam ah.


bukan tanak update lerr, tapi i have gone through the same exact routine almost everyday. from saturday to thursday. oi stop whining about paeds already lah noure.

hehehe. ok nak cakap pasal ape yeh? hurmm. this is just another random entry of mine. life tak lah busy mana pon. tapi macam dah tergugat bila kawan-kawan mula dah study. do you know, my exam will be on 15th of May. peer pressure. peer pressure. tapi aku tak start2 study pon. serius nih. hurmmmm.. new week, new azam. yosh! boring nye hidup revolve around study je kan. tak lah, suka je pon. ;) sebenarnya nak tak nak kena lah suka jugak. tsk.

like seriously, i have nothing to say nowwwwww. sekadar untuk memenuhkan masa terluang. ok lah, menyampah pulak aku tulis entry nih bila takde apape nak cakap. bye bye lah. ;)


sekadar nak menggunakan choc chips yang aku bawak dari malaysia haritu maka terjadilah home-made cookies nih. walaupun rupa buruk tapi aku rasa sedap je. hahaha. habis dah ponnn. sob sob sob. penuh satu tupperware besar tapi sekarang ilek dah. yelah, semua orang pon dok mengunyah je. hahaha. bagus bagus.

3 penyebok:

han.nan.ni said...

noureeeee...
besnye kukis...
lempar sket.aku tggu kt beranda

k h a y said...

kao buat cookies masak gune ape er?
teringin nk buat jgkkk..

hehe

noure said...

nani: hahaha. dah habis lah nani. tahun depan aku buat lagi aku campak je kat beranda umah ko yehh. haha

khay: err. masak gune ape? what do u mena mek? masak gune oven la syg. adoi