Tuesday, April 6, 2010

dah agak dah. HAHA

sebenarnya kan masa aku tulis entry sebelum nih masa tanya kakak apa baby nak, aku macam dah terlintas dalam hati "kakak aku nih ntah ntah kang die mintak stroller baby lah, katil baby lah apape lagi lah"


haaaaa, dah agak dah. memang dah agak dah.

Anonymous kakak said...

baby nak apeeeeeeeee yeeeeee.......

acik anis, baby nak stroller besh leh.....
mak baby ngan abah baby lak nak microwave yg ditunggu2 sekian lama x sampai2 tuh...hohohoho

April 6, 2010 8:30 AM



hahahahha. aku memang dah agak dahhh.

iyorrr, dah janji la kan nak bagi microwave. amboi macam mahal benau kan. aku ingat lagi ayat kakak "abang ipar ko tuh takleh hidup tanpa microwave"
lepas tuh teringat masa bukak hadiah abang ipar cakap kat amsyar "nanti cakap kat ibu, bagi hadiah tv Bravia tau, amsyar cakap kat ibu macam tu ye" ayat aku reka lah sikit tapi pesanan yang nak disampaikan tuh memang la nak tv gedabak besar nipis tuh. hahahaha. melampauuuuu. hahahaha. ok ini tade kaitan pon, tapi tetiba teringat je.

aah kawan-kawan aku tak bagi lagi hadiah kawen kakak harituh. nak dekat setaun dah kaaann. ;P yerla, aku sampai rumah je kakak kawen keesokan harinya. lepas tuh bila nak carik hadiah kawen kakak ngan adik jenuh la pusing jusco last-last call acik zana mintak pandangan. eceh. acik lalu berkata "ala korang tunggu je la kakak pindah rumah sendiri baru bagi ape bende yang tak cukup kat rumah die tu nanti" kenapa mesti microwave? T___T pokai lah pokai. macamane nak menabung nih? haih. ;P

hahaha. merepek di malam hari. esok presentation. harini belajar cane nak masukkan Intrauterine device ke dalam uterus. as simple as ABC.


gunnaaaiitteeeee.

4 penyebok:

kakak said...

hahahhaha....bagus2..leh faham jiwa kakak..adek yang bagos!...

sooooo, auntie anis....bleh dpt ke baby stroller tuuuuuuu? hihihih..
list de panjang lg nak mntk nih.. :P

noure said...

tade2. tade duwet utk stroller. mahal! gi pow acik lah. hahahha

Anonymous said...

hahahha... sayer ye yg menelefon acik.....
nk bg ke x nis microwave??
tgh kopak nie..
hahahha

noure said...

SILE SPARE DUIT OKAI!
hahahhahahha.
look at the bright side, bile bagi kakak microwave, nanti kak nis kawen boleh mintak lagi mahal. peti ais sebijik ke ape ke kan. muahahahha