Sunday, April 25, 2010

hahahahhaha

manusia nih memang pelbagai. hahahah. diingatkan awal-awal entry ini macam akan banyak je perkataan. HAHAHAHA. maknanya aku kelakar dengan perangai manusia nih.


hahahaha.

hahahahha

hahahahaha

hahahahahahah

hahahahahahahha

i IS CRAZY

so bear with me. tak gile lah. cume gelihati tahap maksima je.

cuma nak cakap, i hate blogging world more and more. despite that, i still love to blog about my daily life. just to let friends know how things are going on in me. tapi takde lah sampai nak cerita masalah rumah tangga in every detail kan. ini bukan open diaries aku supaya orang baca dan tahu dan akan berfikir macam-macam dan konon bersimpati lah. nope nope nope. kadang-kadang kalau terlalu detail pon orang akan salah paham. banyak lah mulut yang bercakap. nak dapat kepastian apa semua. lagi tambah dosa ada laaaahhh. astaghfirullah. kena lah pandai nak limitkan benda kat blog nih. ini peringatan untuk diri sendir je lah.

alamak apa pulak aku merepek nih. tak lah, cuma certain people nih yang aku tak paham. yang kitorang tak paham. serius kitorang tak paham.

hahahahhahaha.

hahahahha.

cuma, tingkatkan sensitivity tuh sikit. tak semua benda kita yang betul. selalu kita tak sedar kita pon salah. no one is perfect okay. mari semua kita berfikir.

oh hey, back to my sanity. harini cuti. yeay! sinai day or something. tapi aku pon tak ingat ade ke cuti nih sebelum nih. takpe yang penting cuti! hehe

later!



5 penyebok:

ain_dira said...

hahahahahahaha..

sakit rahang..

noure said...

wakakakka. meh join gelak meh. hahahaha. aku gelak hahaha pon sopan je weh. tade sampai sakit rahang. ;P

dalilydla said...

hahaha..nk gelak jgk noure

weyh,aku kagum kay jd ajk ari ni
gigih giler die
hahaha

Anonymous said...

makcik..macam taw.hahaha.sabar je la.mcm xbiasa.

noure said...

dila: hahahah. aku pon kagum ngan kay. tak sangka beliau. wahaha

anonym: hahahha