Monday, April 12, 2010

virus

welkam selesema ke dalam hidup noure. oh my, kat lecture tadik aku rasa macam nak je keluar tengah tengah lecture tadi bila batuk tak henti-henti. itu pon penat oh aku cover. T___T


antara semua benda, to be honest aku memang paling tak gemar kalau dapat batuk. aku cool lagi kalau seleseme atau demam. tapi kalau batuk. TSK. TSK. SEKSAAAAA. dah lama tak batuk nih, selalu selesema je pon paling kurang. takpe lah. sekali sekala batuk.

bila sms mak, cakap aku batuk dan sebenarnya nak cakap exam tak jadi. then aku expect mak akan reply macam "makan madu ngan air panas or something something that her thingy lah." but it turn out to be "makan ubat batuk la"
HAHAHAHAHAHA. aku nak tido dah time tuh gelak kejap bace msg mak. ohh emak. tak terkata aku dibuatnya.

hey org lain semua cakap "makan ubat.. makan ubat... makan ubat.." so far mak sorang je cakap makan ubat batuk la. spesifik. bagus.

here the thing, antara ubat-ubatan semua lah kannn. yang paling aku benci adalah ubat batukkkk. seriusly. memang dari kecik aku benci gila ubat batuk. tak sedap langsung!! aku masih tak paham kenapa ain nadhirah suka sangat makan ubat batuk time sekolah dulu. hahahahha. kan ain kannn. mengaku cepat.

aku hairan kenapa dengan tiba-tiba aku dapat batuk selesema dan sebagainya. lalu teringat balik. beberapa hari lepas ada webcamming dengan makcik khay di korea yang ketika itu muka sememeh tak sehat. sejak bila virus seleseme batuk nih dah pandai online kan diri pergi berjalan dari korea ke mesir yang jauh beribu batu??? inikah yang dikatakan dunia tanpa sempadan? oh dunia.

contraception tak habis baca lagi. byee byee

4 penyebok:

k h a y said...

aku dh kata..
Ingt seseme tu xboleh passing2 ke smpi negara luar?

ahahha.

ha, ubat batuk la sedap. telan semua pon bagus.

ain_dira said...

patut la mata aku gatal2 je pagi ni. ade org seru nama aku ghupenye dlm blog. ahaha


org lidah x brape normal je kata ubat batuk x sedap..muahehehe. TELAn UBAT BATUK CEPAT SIHAT

*seb baek x webcam ngan hujanrenyai ritu x pasal jangkit gak.=P

noure said...

UBAT BATUK PALING TAK SEDAP!!! ARGHHHHHH> hahahahha

Anonymous said...

ubat batuk cap ibu dan anak best weh..try ler..n 1 agi ubat batuk bes kalau teguk sebotol terus...bab tu ramai org kate ubat batuk sedap..khayal jek..:P