Saturday, October 16, 2010

little project

so semalam saya dah dapat rak buku yang ditempah selepas solat jumaat. dari haritu plan nak cat merah. lalu selepas sahaja dapat rak buku terus ke kedai berhampiran rumah, beli cat dan kelengkapan lain lalu bermula lah projek kita! serius xpernah mengecat dari start sampai habis.
barang barang diperlukan :
cat warna kegemaran
thinner
brush
dan kayu untuk menggaul.
lets the project BEGIN!
redddddd!!!

gaul gaul gaul sampai sebati kekeke


glove itu penting supaya tangan tak bermandi cat.
what you need.


har har cat ikot suka hati je


signature haruslah ada yerk. hehe.


done! ;D
selepas diletakkan di tempat sepatutnya dan buku-buku disusun.
sukaaaa ;D

thanks to alexfurniture for the cute rak buku ever. eh semakin comel bila noure mewarnawarnikan kale merah. ehehe

maka bolehlah menghabiskan kemas bilik and a little makeover for my study space. DAN SELEPAS ITU DIHARAP BOLEH LAH STUDY DENGAN TEKUN!!!!

8 penyebok:

k h a y said...

aku suruh ltk polka dot tamauuuuu

noure said...

nanti aku tampal bolat bolat bagi polka dot. haha

DAUD said...

rajin sungguh anda ye

z a w a n i b a d r i said...

sgt cantikkk!

CONNIE said...

wow! nice gilaaa..

saye kerink said...

hoho comel!!!

noure said...

hehe tenkiu all ;)

aidakmal said...

nice~