Wednesday, October 27, 2010

Soft Kitty

soft kitty, warm kitty. little ball of fur.
happy kitty, sleepy kitty.
purr purr purr.

sheldon song when he is sick. haha suka gila lagu tuh. serius comel!
sejak beberapa hari yang lalu rumah telah dimeriahkan dengan kehadiran seekor kucing yang nampak je gemok gila tapi bila angkat ringan gila macam angkat bulu2 kucing saja.
Nancy! nama kucing itu.. haha bila si emak nancy dah nampak macam ada tanda tanda kemiangan pada nancy maka dihantar ke sini untuk disatupadukan bersama si memang dah miang gatal Chibi lah sapa lagi. oh my, chibi asik dok mengekor nanci ke mana saja nancy pergi. bercinta sakan tak hengat, tapi nancy macam ala ala jual mahal. hahahaha. chibi tak give up lansung. hahaha. kelakar la tengok gelagat kucing dua ekor nih.






alohhh konon suwwwit lah tuh chibi.

4 penyebok:

k h a y said...

ni ape kes gambar bwh katil pon nak amik jgk?? haha

siti maizurah ismail said...

both of cat really cute!!
kucing akak ek..??

Cik Duktur Paan MD said...

haha.tolonglaahh mengandung nancy. tolongggglaaahhh.haha.

ain_dira said...

byk nye bulu nancy.