Wednesday, January 19, 2011

kisah semalam

saya dapat bunga!!!!! oh gembiraaaa heheh terima kasih Secret Admirer ;p *bukan seperti yang kamu semua fikir*

pakcik KFC nih tetibe amik bunga saya lepas tuh suh tangkap gamba die. (-____-")

KFC recelebrating Ya's brithday. haha

bergambaran mari.
next plan

we're going to North Pole!
muke pon macam dah seswai je duduk bersama-sama beruang kutub -__-

cantik tak? cantik tak??? tak beli pon. HAHA eh tanya serius ni cantik tak? kalau korang rasa cantik nak beli untuk diri sendiri nanti. hadiah harijadi kepada diri sendiri mungkin. haha apsal ntah berkenan pulak beg nih. aih

sudah, jom pulang.

4 penyebok:

k h a y said...

Oi Kau nk beli tu utk ke London kah?hihi

Beg itu cntikkkkkk! BonitA sini Ada jual Jgk kale biruuuuu

hujanlebat said...

muahaha. igt bangla mn yg ko minat tu siap amik pic dy.

beg tu cantek n esp nk ke london.hikhik

noure said...

khay: ade kale macam2 weh. aku minta kale ijau tp membe aku ckp aku byk dah kale ijau. isk. untuk besday la bukan londonnnn.

ain: jangan la pengaruh aku beli beg tuh. arghhhhhh haha

noure said...
This comment has been removed by the author.