Sunday, March 13, 2011

hikayat merong mahawangsa

nih bukan nak cakap pasal review cerita nih, dah berjuta-juta manusia kot buat review cita nih. besides, tak pernah pulak aku buat review apape cerite kan. keke. ha nih tengok kat wayang pon sebab adik lelaki aku sorg tuh ajak dan opkos lah beliau yang belanje. hehe. btw, menag two thumbs up la aku bagi kat cite nih. laen daripada tipical movie melayu yang asik-asik dok hantu terbang sana sini. hadoi, hidup penuh dengan hantu. entah hapape je.
kitorang amik the earliest show, kol 11 am. sebaek sempat jugak. haha.

ini adik bongsu-yang-gedik. muwahaha

memalukan diri sendiri amik gamba kat luar wayang tuh, apekah?

dah habis dahh.

the siblings.

errr.

adek gedik siri II

kuar wayangt erus nampak subway, jom makan!

kakak yang baik hati belanja. ;p makan-makan.


takde keje ukur tinggi berat, body fat memasing. yes! aku lebih tinggi dari adek. hahaha

nih pon sebok nak jugak ukur body fat. gemok!

first car to be? handbrake pon lupe nak lepaskan, ade hati nak drive. -___-

hye, saya noure gedik. haha bye!


buku dah campak jejauh dah, isk. risau laaaaaaaaaaaaaa. takut nak exam. terime kasih mara. kalau tak pospon, saya tak dapat jumpa adik-adik saya nih. bukan senang fulllhouse 2 kali setahun okai. ;)


1 penyebok:

k h a y said...

haaa kan best dpt jumpa adik2 kau..

hehe..

pakai beg baruuuu nampakkkkkk!

=)