Saturday, April 14, 2012

My Mr. Map Man

sepanjang-panjang trip ke italy encik suami lah yang bertanggungjawab melihat peta dan arah perjalanan setiap tempat. saya follow je lah. trust your husband! hiks. so encik suami yang bagi arahan kite pusing sini, pusing kanan, pusing kiri, amik jalan nih, amik jalan tuh. saya tengok peta setakat tengok je la dan tengok tempat2 mana lagi yang nka pergi. kekeke.
tapi kalau encik suami dah takleh nak baca map, takleh nak taw kat mane kami berada sekarang dalam map, so saya akan ikut gerak hati je. hahahah.
alhamdulillah, perjalanan tak sesat pun. sampai je destinasi walaupun kekadang menyimpang jugak dari jalan sebenar. hehe

0 penyebok: